Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Piaggio BRAVO Bravo (EEV1T, ERM1T) (1972.01-1975.12) 1km » ACP 343 000S mahle
wybrany samochód: 
Piaggio Bravo Bravo (eev1t, Erm1t) (1972.01-1975.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 343 000S MAHLE

ACP 343 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 343 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 343 000S
ACP 343 000S
mahle ACP 343 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 343 000S mahle
1,437.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351110771, 72466785, 8FK 351 110-771, ACP 343

numer części:

ACP 343 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCSV613C
Ograniczenia producentaCalsonic Kansei
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635004961
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 343 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E46), X3 (E83), Z4 (E85) 1.6-2.0 12.99-08.11
numery OEM:
BMW      6 908 660
BMW      6 918 751
BMW      64509182795
BMW      64526908660
BMW      64526918751
BMW      64529145352
BMW      64529175669
BMW      64529182795
BMW      9 145 352
BMW      9 175 669
BMW      9 182 795
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 343 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.