Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo B10 B10 (1996-2003) 345km » ACP 544 000P mahle
wybrany samochód: 
Volvo B10 B10 (1996-2003) 345km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P MAHLE

ACP 544 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 544 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P
ACP 544 000P
mahle ACP 544 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P mahle

    Ocena:
numery handlowe:

351006191, 70817120, 8FK 351 006-191, ACP 544 000S

numer części:

ACP 544 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraPXE16
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
ID głowicy cylindra (sprężarka)EFH
Czynnik chłodniczyR 134a
nr EAN4057635029858
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MAN TGE, SEAT ALHAMBRA, VW ATLAS, BEETLE, CALIFORNIA T6 CAMPER, CC B7, CRAFTER, GRAND CALIFORNIA CAMPER, JETTA IV, MULTIVAN T6, SHARAN, TRANSPORTER T6 1.2-3.6 05.10-
numery OEM:
AUDI      7N0 816 803
AUDI      7N0 816 803 B
AUDI      7N0816803D
SEAT      7N0816803B
SEAT      7N0816803D
VOLKSWAGEN      7N0816803B
VOLKSWAGEN      7N0816803D
VAG      7N0 816 803
VAG      7N0816803B
VAG      7N0816803D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 544 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.