Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-0835 maxgear

Bęben hamulcowy 19-0835 MAXGEAR

19-0835 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-0835
Bęben hamulcowy 19-0835
103.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-0835

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 290
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 53
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 84,5
Średnica otworu centrującego [mm] 52
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Ilość otworów 4
Wymagana ilość 2
nr EAN 5907558539868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-0835 MAXGEAR

B╩BEN HAM. VW T. PASSAT 88-93

Bęben hamulcowy 19-0835 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Bęben hamulcowy 19-0835 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

357501615

SEAT

357501615

numery OEM:
SEAT      357 501 615
VOLKSWAGEN      357 501 615

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-0835 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-0835 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.