
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Średnica bębna hamulcowego | 203,3 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 50,5 |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 234 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 76 |
| Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 204,5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 52 |
| Ciężar [kg] | 5,55 |
| Długość opakowania [cm] | 26,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 11,1 |
| nr EAN | 5901619571088 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1350 MAXGEAR
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
432009941R, 8200243735
432004255R, 432023259R, 432024763R, 8200243735, 8200290352
| RENAULT | 432004255R | |
| RENAULT | 432023259R | |
| RENAULT | 432024763R | |
| RENAULT | 8200243735 | |
| RENAULT | 8200290352 | |
| DACIA | 432009941R | |
| DACIA | 8200243735 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1350 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1350 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.