Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue (2015.12-???) 170km » 43-0056 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.0 Ecoblue (2015.12-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0056 MAXGEAR

43-0056 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MAXGEAR
maxgear 43-0056

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

A004/MG

numer części:

43-0056

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558558784
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0056 MAXGEAR

numery OEM:
SEAT      1H0 919 651 H
SEAT      1H0 919 651 N
SKODA      6U0 919 051 B
VOLKSWAGEN      1H0 919 054 J
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 H
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 N
VOLKSWAGEN      6U0 919 051 B

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0056 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 43-0056 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.