
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| nr EAN | 5907558511642 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0048 MAXGEAR
| AUDI | 026 121 005 A | |
| AUDI | 026 121 005 C | |
| AUDI | 026 121 005 E | |
| AUDI | 026 121 005 G | |
| AUDI | 026 121 005 H | |
| AUDI | 026121005A | |
| AUDI | 026121005C | |
| AUDI | 026121005E | |
| AUDI | 026121005G | |
| AUDI | 026121005H | |
| AUDI | 037 121 005 C | |
| AUDI | 037121005C | |
| AUDI | 068 121 005 A | |
| AUDI | 068121005A | |
| FORD | 1031879 | |
| SEAT | 026 121 005 A | |
| SEAT | 026 121 005 C | |
| SEAT | 026 121 005 E | |
| SEAT | 026 121 005 G | |
| SEAT | 026 121 005 H | |
| SEAT | 026121005A | |
| SEAT | 026121005C | |
| SEAT | 026121005E | |
| SEAT | 026121005G | |
| SEAT | 026121005H | |
| SEAT | 037 121 005 C | |
| SEAT | 037121005C | |
| SEAT | 068 121 005 A | |
| SEAT | 068121005A | |
| SKODA | 026 121 005 A | |
| SKODA | 026 121 005 C | |
| SKODA | 026 121 005 E | |
| SKODA | 026 121 005 G | |
| SKODA | 026 121 005 H | |
| SKODA | 026121005A | |
| SKODA | 026121005C | |
| SKODA | 026121005E | |
| SKODA | 026121005G | |
| SKODA | 026121005H | |
| SKODA | 037 121 005 C | |
| SKODA | 037121005C | |
| SKODA | 068 121 005 A | |
| SKODA | 068121005A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
| VOLKSWAGEN | 026121005A | |
| VOLKSWAGEN | 026121005C | |
| VOLKSWAGEN | 026121005E | |
| VOLKSWAGEN | 026121005G | |
| VOLKSWAGEN | 026121005H | |
| VOLKSWAGEN | 037 121 005 C | |
| VOLKSWAGEN | 037121005C | |
| VOLKSWAGEN | 068 121 005 A | |
| VOLKSWAGEN | 068121005A |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0048 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.