Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 506 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 5907558578072 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0016 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
10, KORAL, YUGO TEMPO
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
A110 II, A290
048906265A, 048906265
6001009534, 7700260909, 7700266922
162883, 91518193, 91535718, 9151819380, 9153571880
46641555
04606950AB, 4606950AB
AUDI | 048 906 265 A | |
AUDI | 048906265 | |
CHRYSLER | 04606950AB | |
CHRYSLER | 4606 950AB | |
CITROËN | 1628 83 | |
CITROËN | 91 518 193 | |
CITROËN | 91 535 718 | |
DODGE | 04606950AB | |
DODGE | 4606 950AB | |
GMC | 25172595 | |
GMC | 25172637 | |
PEUGEOT | 1628 83 | |
PEUGEOT | 91 518 193 | |
PEUGEOT | 91 535 718 | |
PEUGEOT | 9151 819 380 | |
PEUGEOT | 9153 571 880 | |
PORSCHE | 000 540 291 7 | |
RENAULT | 60 01 009 534 | |
RENAULT | 77 00 260 909 | |
RENAULT | 77 00 266 922 | |
SEAT | 048 906 265 A | |
SEAT | 048906265 | |
SKODA | 048 906 265 A | |
SKODA | 048906265 | |
VOLKSWAGEN | 025800350976W | |
VOLKSWAGEN | 034 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 048 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 048 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 48906265 | |
ZASTAVA | 46641555 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0016 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0016 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.