Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 989 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
nr EAN | 5907558578089 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0017 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
SUPER EIGHT
051906265, 053906265, 077906265A
025906265B, 051906265, 051906265D, 053906265, 077906265, 077906265A, 077906265B, 53906265, X03961005
60809012, 7555129, 7640082, 7674048, 76740480
60809012, 7555129
053906265
DAC6907
96229974
AUDI | 051 906 265 | |
AUDI | 053906265 | |
AUDI | 077 906 265 A | |
CITROËN | 96 229 974 | |
FIAT | 60809012 | |
FIAT | 7555129 | |
FIAT | 7640082 | |
FIAT | 7674048 | |
FIAT | 76740480 | |
GMC | 25172675 | |
IVECO | 7555129 | |
IVECO | 7630332 | |
IVECO | 7674048 | |
JAGUAR | DAC 6907 | |
LANCIA | 60809012 | |
LANCIA | 7555129 | |
PEUGEOT | 96 229 974 | |
SAAB | 91 29 743 | |
SEAT | 053906265 | |
SKODA | 053906265 | |
VOLKSWAGEN | 025 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 051 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 051 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 053 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 53906265 | |
VOLKSWAGEN | X 039 610 05 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0017 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0017 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.