Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro (2015.05-2017.01) 218km » FD-RK-3955 moog
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2017.01) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący FD-RK-3955 MOOG

FD-RK-3955 Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

FD-RK-3955

producent:

MOOG

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyOś przednia
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12
Szerokość opakowania [cm]6
Wysokość opakowania [cm]4,5
nr EAN4044197330379
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący FD-RK-3955 MOOG

Zestaw montażowy wahacza przód pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN, KA, ORION III, PUMA 1.0-2.0 01.89-11.08
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący FD-RK-3955 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący FD-RK-3955 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.