| Średnica [mm] | 10,1 |
| Długość [mm] | 46,8 |
| Wysokość [mm] | 53 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Średnica [mm] | 10,1 |
| Długość [mm] | 46,8 |
| Wysokość [mm] | 53 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj połączenia | Torba |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza JA-SB-16609 MOOG
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
GX733A188AB, T2H3192, T2H3193
| JAGUAR | GX73 3A188 AB | |
| JAGUAR | T2H 3192 | |
| JAGUAR | T2H 3193 |
Zastosowanie Silentblock wahacza JA-SB-16609 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Silentblock wahacza JA-SB-16609 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.