Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » SE-AX-0091 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 MOOG

SE-AX-0091 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog SE-AX-0091
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091
SE-AX-0091
moog SE-AX-0091 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 moog
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

SE-AX-0091

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 210,5
Średnica 1 [mm] 12,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197273966

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 210,5mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-2.0 08.99-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 producenta MOOG

SKODA

6Q0423803B, 6Q0423821B

VOLKSWAGEN

6Q0423803B, 6Q0423821B

SEAT

6Q0423803B, 6Q0423821B

numery OEM:
AUDI      6Q0 423 803 B -
AUDI      6Q0 423 821 B
SEAT      6Q0 423 803 B -
SEAT      6Q0 423 821 B
SKODA      6Q0 423 803 B -
SKODA      6Q0 423 821 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 B -
VOLKSWAGEN      6Q0 423 821 B

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core SE-AX-0091 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.