Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Nissan X-TRAIL III (T32_, T32R, T32RR) 2.0 dCi ALL MODE 4x4-i (NT32) (2016.10-???) 177km » 48059 ngk
wybrany samochód: 
Nissan X-trail Iii (t32_, T32r, T32rr) 2.0 Dci All Mode 4x4-i (nt32) (2016.10-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48059 NGK

48059 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1006

numer części:

48059

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN4010326480598
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48059 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CADILLAC STS, LAND ROVER FREELANDER I, MG MG TF, MG ZR, MGF, ROVER 100, 100 / METRO, 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, COUPE 1.1-4.6 10.89-12.09
numery OEM:
MG      NEC 100 630
ROVER      NEC 100 630
LAND ROVER      NEC 100 630

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48059 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48059 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.