Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 49133 ngk

Cewka zapłonowa 49133 NGK

49133 Cewka zapłonowa NGK
197.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5365

numer części:

49133

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326491334

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49133 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 159, 4C, 4C SPIDER, BRERA, GIULIETTA, SPIDER, LANCIA DELTA III 1.8 01.09-12.20

Cewka zapłonowa 49133 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Cewka zapłonowa 49133 producenta NGK

ALFA ROMEO

55214926, 552676300

LANCIA

55214926

numery OEM:
ALFA ROMEO      55 21 49 26
ALFA ROMEO      55 26 76 300
FIAT      55 21 49 26
FIAT      55 26 76 300
LANCIA      55 21 49 26
FERRARI      55 21 49 26
MASERATI      55 21 49 26
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49133 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49133 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.