Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890167 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS

890167 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890167
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167
890167
nissens 890167 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
987.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.
:8 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890167

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 7
ID kompresora TRSE90
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 80
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 90
Ø koła pasowego [mm] 112
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 56
nr EAN 5707286403352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA ACCORD VIII 2.0 06.08-06.15

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 producenta NISSENS

HONDA

38810R60W01

numery OEM:
HONDA      38810R60W01

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890167 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.