Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 511 CDI 4x4 (906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2009.12) 109km » 2115230 nk
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 511 Cdi 4x4 (906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2115230 NK

2115230 Zacisk hamulca NK
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Piątek
:2 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

2115230

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2115229
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]324
nr EAN5700750081643
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8615026 Tłoczek, zacisk hamulca
8815034 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2115230 NK

ZACISK HAM. BMW T. X5 3,0 D 00-06 PR
numery OEM:
BMW      34 21 1 166 236
BMW      34 21 6 768 444

Zastosowanie Zacisk hamulca 2115230 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.