Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2015.07-???) 292km » 2119152 nk
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2015.07-???) 292km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2119152 NK

2119152 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2119152

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2119151
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]46/52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
nr EAN5700750090188
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8619021 Tłoczek, zacisk hamulca
8619022 Tłoczek, zacisk hamulca
8837019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2119152 NK

numery OEM:
CITROËN      16 078 768 80
CITROËN      4401 K3
FIAT      51885311
FIAT      71793177
FIAT      71793178
FIAT      71793179
FIAT      735322963
FIAT      77364055
PEUGEOT      16 078 768 80
PEUGEOT      4401 K3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2119152 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.