Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ZAFIRA TOURER C VAN (P12) 2.0 CDTi (75) (2012.01-???) 131km » 2125126 nk
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C Van (p12) 2.0 Cdti (75) (2012.01-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125126 NK

2125126 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

2125126

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2125125
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]33
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]270
nr EAN5703858244071
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8636012 Tłoczek, zacisk hamulca
8836016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125126 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      0K20-5499-80
FORD      1138606
FORD      1478515
FORD      6483474
FORD      7114002
FORD      91AB2L590BC
FORD      91AX2L590BC
FORD      R91AX2L590BC
FORD      R91AX2L590BD
RENAULT      0K20 549 980
KIA      0K205 49980
zamienniki:
J3220310
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012125126
brak
SBS
F 24 071
brak
BREMBO
38089100
brak
TEXTAR
38089200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125126 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.