Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) E-TRANSIT (2022-???) 184km » 212567 nk
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) E-transit (2022-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212567 NK

212567 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

212567

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212568
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBENDIX
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]14
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]254
nr EAN5703858235581
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8625004 Tłoczek, zacisk hamulca
8825008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8925004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212567 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1653141
FORD      6150956
FORD      6192082
FORD      86VB002B120DA
FORD      86VB2B121AA
FORD      86VB2B121DA
FORD      88VB2B121AA
FORD      89VB2B121AA

Zastosowanie Zacisk hamulca 212567 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.