Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147353 nk

Zacisk hamulca 2147353 NK

2147353 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2147353

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147354
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
nr EAN 5703858932305

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147353 NK

ZACISK HAM. VW P. EOS/GOLF/PASSAT 1,4-3,6 05-12 LE

Zacisk hamulca 2147353 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 2147353 producenta NK

AUDI

1K0615123C, 1K0615123G, 1K0615123H, 1K0615123J

SKODA

1K0615123C, 1K0615123G, 1K0615123H, 1K0615123J

VOLKSWAGEN

1K0615123C, 1K0615123G, 1K0615123H, 1K0615123J

numery OEM:
AUDI      1K0 615 123 C
AUDI      1K0 615 123 G
AUDI      1K0 615 123 H
AUDI      1K0 615 123 J
SEAT      1K0 615 123 C
SEAT      1K0 615 123 G
SEAT      1K0 615 123 H
SEAT      1K0 615 123 J
SKODA      1K0 615 123 C
SKODA      1K0 615 123 G
SKODA      1K0 615 123 H
SKODA      1K0 615 123 J
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 G
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 H
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 J
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147353 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.