| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wysokość [mm] | 55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko przegubowe, uniball |
| nr EAN | 4031185177597 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6250 OPTIMAL
| BMW | 33326756249 | |
| BMW | 33326775552 | |
| BMW | 33326786981 | |
| BMW | 33326792553 | |
| ALPINA | 33326756249 | |
| ALPINA | 33326775552 | |
| ALPINA | 33326786981 | |
| ALPINA | 33326792553 | |
| BRILLIANCE BMW | 33326756249 | |
| BRILLIANCE BMW | 33326775552 | |
| BRILLIANCE BMW | 33326792553 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6250 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.