Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » F8-6424 optimal

Tuleja wahacza F8-6424 OPTIMAL

F8-6424 Tuleja wahacza OPTIMAL
optimal F8-6424
Tuleja wahacza F8-6424
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F8-6424

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Materiał Aluminium
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
parzyste numery artykułów F8-6425
nr EAN 4031185206006

skład zestawu:
F8-6736 Tuleja wahacza
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6424 OPTIMAL

Tuleja wahacza F8-6424 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tuleja wahacza F8-6424 producenta OPTIMAL

VOLKSWAGEN

1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232P

SKODA

1K0199232J

AUDI

1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232K

SEAT

1K0199232J

numery OEM:
AUDI      1K0199232G
AUDI      1K0199232J
AUDI      1K0199232K
SEAT      1K0199232J
SKODA      1K0199232J
VOLKSWAGEN      1K0199232G
VOLKSWAGEN      1K0199232J
VOLKSWAGEN      1K0199232P

Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6424 OPTIMAL w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.