Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
parzyste numery artykułów | F8-6425 |
nr EAN | 4031185206006 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6424 OPTIMAL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232P
1K0199232J
1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232K
1K0199232J
AUDI | 1K0199232G | |
AUDI | 1K0199232J | |
AUDI | 1K0199232K | |
SEAT | 1K0199232J | |
SKODA | 1K0199232J | |
VOLKSWAGEN | 1K0199232G | |
VOLKSWAGEN | 1K0199232J | |
VOLKSWAGEN | 1K0199232P |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6424 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.