
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Wymagana ilość | 2 |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| nr EAN | 4031185372282 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-7671 OPTIMAL
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2043303111, 2043303211, 2043306711, 2043306811, 2043330414, A2043303111, A2043303211, A2043306711, A2043306811, A2043330414
| MERCEDES-BENZ | 2043303111 | |
| MERCEDES-BENZ | 2043303211 | |
| MERCEDES-BENZ | 2043306711 | |
| MERCEDES-BENZ | 2043306811 | |
| MERCEDES-BENZ | 2043330414 | |
| MERCEDES-BENZ | A2043303111 | |
| MERCEDES-BENZ | A2043303211 | |
| MERCEDES-BENZ | A2043306711 | |
| MERCEDES-BENZ | A2043306811 | |
| MERCEDES-BENZ | A2043330414 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-7671 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.