
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | na dole |
| Wysokość [mm] | 60 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| nr EAN | 4031185599948 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-8082 OPTIMAL
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
6393301207, 6393301307, 6393301401, 6393301501, A6393301207, A6393301307, A6393301401, A6393301501
| MERCEDES-BENZ | 6393301207 | |
| MERCEDES-BENZ | 6393301307 | |
| MERCEDES-BENZ | 6393301401 | |
| MERCEDES-BENZ | 6393301501 | |
| MERCEDES-BENZ | A6393301207 | |
| MERCEDES-BENZ | A6393301307 | |
| MERCEDES-BENZ | A6393301401 | |
| MERCEDES-BENZ | A6393301501 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-8082 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.