Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G2-1234 optimal

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234 OPTIMAL

G2-1234 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1234
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

G2-1234

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 354,5
Gwint zewn. 1 [mm] M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm] M14 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185490719
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234 OPTIMAL

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234 producenta OPTIMAL

MITSUBISHI

4422A012

CITROËN

4000YH, 4000YJ, 400169

PEUGEOT

4000YJ, 400169, 4001YH

numery OEM:
CITROËN      4000.YH
CITROËN      4000.YJ
CITROËN      4001.69
MITSUBISHI      4422A012
PEUGEOT      4000.YJ
PEUGEOT      4001.69
PEUGEOT      4001.YH

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1234 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.