
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 34 |
| Wysokość 1 [mm] | 30 |
| Wysokość 2 [mm] | 49 |
| nr EAN | 4031185995566 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza G9-556 OPTIMAL
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
352350, 95603308, 96113432
352350, 352366, 95603308, 96113432, 96603308
| CITROËN | 3523.50 | |
| CITROËN | 95603308 | |
| CITROËN | 96113432 | |
| PEUGEOT | 3523.50 | |
| PEUGEOT | 352366 | |
| PEUGEOT | 95603308 | |
| PEUGEOT | 96113432 | |
| PEUGEOT | 96603308 |
Zastosowanie Tuleja wahacza G9-556 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.