Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » BS260 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów BS260 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BS260 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BS260
Uszczelka, głowica cylindrów BS260
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

BS260

Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BS260 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,95mm) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CHEVY, CORSA, LANOS, DAEWOO KALOS, LANOS, LUBLIN II, FSO LANOS, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.3-2.4D 04.88-

Uszczelka, głowica cylindrów BS260 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów BS260 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

OPEL

5607425, 607449, 90322816, 90350024, 90409877, 90541019

numery OEM:
OPEL      5607425
OPEL      607449
OPEL      90322816
OPEL      90350024
OPEL      90409877
OPEL      90541019

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BS260 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.