Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V IDE (EA03, EA0P, EA14) (1999.11-2003.08) 140km » BT110 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 2.0 16v Ide (ea03, Ea0p, Ea14) (1999.11-2003.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BT110 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BT110 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen BT110
Uszczelka, głowica cylindrów BT110

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BT110

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS050
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BT110 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,2mm) pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK 1.0/1.1 03.89-12.95
numery OEM:
FORD      1012728
FORD      1657016
FORD      6189298
FORD      89BM6051B1D
FORD      89BM6051B2C
FORD      89BM6051B2D

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BT110 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.