Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » JM5106 payen (federal mogul)

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5106 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JM5106 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JM5106
110.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JM5106

Materiał Guma

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5106 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: BMW 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83) 2.5D/3.0D 08.98-07.14

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5106 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5106 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BMW

11122247447, 11127796378, 2247447

numery OEM:
BMW      11122247447
BMW      11127796378
BMW      2247447

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JM5106 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.