Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 8200362442 renault

filtr oleju renault 8200362442 RENAULT

8200362442 filtr oleju renault RENAULT
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

8200362442

dostawca:

RENAULT

Indeks: REN 8200362442
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU RENAULT
Opis: SIL.2,0 dCi ESPACE IV, GRAND SCENIC, KOLEOS, LAGUNA COUPE, LAGUNA II / III, MASTER III, MEGANE II, / III, SCENIC II / III, TRAFIC II, VEL SATIS
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 6
Zamiennik: : HU618X
Numer dostawcy: 8200362442

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju renault 8200362442 RENAULT

FILTR OLEJU RENAULT MASTER 2,5

filtr oleju renault 8200362442 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE filtr oleju renault 8200362442 producenta RENAULT

RENAULT

8200362442

numery OEM:
RENAULT      82 00 362 442

Zastosowanie filtr oleju renault 8200362442 RENAULT w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju renault 8200362442 RENAULT:

Łukasz, Kruszew
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-10
 5/5
OK
Agnieszka, Toruń
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.