Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo F10 F 10/270 (1984-1986) 272km » 975124 ruville/fag
wybrany samochód: 
Volvo F10 F 10/270 (1984-1986) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975124 RUVILLE/FAG

975124 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy RUVILLE/FAG

    Ocena:
numer części:

975124

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975124 RUVILLE/FAG

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      0024669301
MERCEDES-BENZ      0024669401
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A0024669301
MERCEDES-BENZ      A0024669401

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 975124 RUVILLE/FAG w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.