Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4006135 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC

4006135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 4006135
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135
4006135
sasic 4006135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4006135

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 7701047813
parzyste numery artykułów 4006134
nr EAN 3660872346322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN KUBISTAR, MICRA C+C III, MICRA III, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-Electric 01.96-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 producenta SASIC

RENAULT

7701047416, 7701047813, 7701474493, 7701474642, 7701475843

NISSAN

4852000QAP, 48520AX602

numery OEM:
NISSAN      4852000QAP
NISSAN      48520AX602
RENAULT      7701047416
RENAULT      7701047813
RENAULT      7701474493
RENAULT      7701474642
RENAULT      7701475843

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006135 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.