Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7006147 sasic

Przekładnia kierownicza 7006147 SASIC

7006147 Przekładnia kierownicza SASIC

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006147

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
dla numeru OE 6N1422061CX
nr EAN 3660872318282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006147 SASIC

Koszt kaucji: 230.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: SEAT AROSA, VW LUPO I, POLO, POLO III, POLO IV, POLO/HATCHBACK, POLO/KOMBI 1.0-1.9D 10.94-07.07
numery OEM:
SEAT      6N1422061C
SEAT      6N1422061CX
VOLKSWAGEN      6M1422061A
VOLKSWAGEN      6N1422061C
VOLKSWAGEN      6N1422061CX
VOLKSWAGEN      6N1422061X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006147 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006147 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.