Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI quattro (2000.03-2000.11) 116km » 9006250 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.9 Tdi Quattro (2000.03-2000.11) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006250 SASIC

9006250 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC

    Ocena:
numer części:

9006250

dostawca:

SASIC

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M22x1,5
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]330
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
dla numeru OEPart/oe 6X0419803A
nr EAN3660872347268
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006250 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 330mm) pasuje do: SEAT AROSA; VW LUPO I 1.0-1.7D 05.97-07.05
numery OEM:
SEAT      6X0419803A
SEAT      6X0419804A
VOLKSWAGEN      6X0419803A
VOLKSWAGEN      6X0419804A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006250 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.