Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro (2014.04-2020.10) 300km » 9006253 sasic
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) S3 Quattro (2014.04-2020.10) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006253 SASIC

9006253 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

9006253

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 2M18x1,5
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]229
dla numeru OE32111130449
parzyste numery artykułów9006254
nr EAN3660872332691
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006253 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L (dł.: 229mm) pasuje do: BMW 3 (E30) 1.6-2.7 09.82-06.94
numery OEM:
BMW      32111127124
BMW      32111130449

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006253 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.