Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 837408 sidem

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 SIDEM

837408 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SIDEM
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

837408

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 74
średnica zewnętrzna [mm] 127
Wysokość [mm] 38,6
nr EAN 5413978274291
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 SIDEM

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 producenta SIDEM

SEAT

5Q0412249E, 5Q0412249F

VOLKSWAGEN

5Q0412249, 5Q0412249E, 5Q0412249F

AUDI

5Q0412249E, 5Q0412249F

SKODA

5Q0412249E, 5Q0412249F

numery OEM:
AUDI      5Q0 412 249 E
AUDI      5Q0 412 249 F
SEAT      5Q0 412 249 E
SEAT      5Q0 412 249 F
SKODA      5Q0 412 249 E
SKODA      5Q0 412 249 F
VOLKSWAGEN      5Q0 412 249
VOLKSWAGEN      5Q0 412 249 E
VOLKSWAGEN      5Q0 412 249 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 837408 SIDEM:

Daniel, Warszawa
2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.