
| Średnica [mm] | 62 |
| Szerokość [mm] | 26 |
| Sterowanie rolką napinacza | automatyczny |
| nr EAN | 7316571902258 |
Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska rozrządu VKM 14222 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1039422, 1072131, 1104087, 1111911, 1113355, 1301973, 1361840, 4M5G6K254DA, 4M5G6K254DB, 4M5G6K254CA, 98MM6K254AC, 98MM6K254AD, 98MM6K254BC, 98MM6K254BD
1E0612700A, 1E1012700, 1E1012700A, 1E1012700B, 1E1012700C, C20112500A
30750904
| FORD | 1039422 | |
| FORD | 1072131 | |
| FORD | 1104087 | |
| FORD | 1111911 | |
| FORD | 1113355 | |
| FORD | 1301973 | |
| FORD | 1361840 | |
| FORD | 4M5G 6K254 DA | |
| FORD | 4M5G 6K254 DB | |
| FORD | 4M5G6K254CA | |
| FORD | 98MM 6K254 AC | |
| FORD | 98MM 6K254 AD | |
| FORD | 98MM 6K254 BC | |
| FORD | 98MM 6K254 BD | |
| MAZDA | 1E06-12-700A | |
| MAZDA | 1E10-12-700 | |
| MAZDA | 1E10-12-700A | |
| MAZDA | 1E10-12-700B | |
| MAZDA | 1E10-12-700C | |
| MAZDA | C201-12-500A | |
| VOLVO | 30750904 |
Zastosowanie Rolka napinająca paska rozrządu VKM 14222 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Rolka napinająca paska rozrządu VKM 14222 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.