
| Długość [mm] | 976 |
| Szerokość [mm] | 21,36 |
| Ilość żeber | 6 |
| Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| nr EAN | 7316575295776 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33145 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
1611422880, 1611425680, 5750FV, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 5751E6, 5751F4, 5751F9, 5751H6
| ALFA ROMEO | 60571125 | |
| ALFA ROMEO | 60625590 | |
| AUDI | 037 903 137 G | |
| CITROËN | 16 114 228 80 | |
| CITROËN | 16 114 256 80 | |
| CITROËN | 5750.FW | |
| CITROËN | 5750.YQ | |
| CITROËN | 5750.YS | |
| CITROËN | 5751.E6 | |
| CITROËN | 5751.F4 | |
| CITROËN | 5751.F9 | |
| CITROËN | 5751.H6 | |
| FIAT | 1611422880 | |
| FIAT | 60625590 | |
| FIAT | 9658559480 | |
| FORD | 1229549 | |
| FORD | 1539584 | |
| FORD | 1689148 | |
| FORD | 1690293 | |
| FORD | 4M5Q 6C301 DA | |
| FORD | 6M5Q 6C301 EA | |
| FORD | AV6Q 6A228 AB | |
| FORD | AV6Q 6C301 DA | |
| MAZDA | DN34-15-909 | |
| MAZDA | Y601-15-909 | |
| MAZDA | Y601-15-909A | |
| PEUGEOT | 16 114 228 80 | |
| PEUGEOT | 16 114 256 80 | |
| PEUGEOT | 5750.FV | |
| PEUGEOT | 5750.VN | |
| PEUGEOT | 5750.YQ | |
| PEUGEOT | 5750.YS | |
| PEUGEOT | 5751.E6 | |
| PEUGEOT | 5751.F4 | |
| PEUGEOT | 5751.F9 | |
| PEUGEOT | 5751.H6 | |
| SEAT | 037 903 137 G | |
| SKODA | 037 903 137 G | |
| TOYOTA | SU001-A2687 | |
| VOLVO | 30637495 | |
| VOLVO | 31251758 | |
| VOLVO | 31316434 | |
| VOLVO | 31316870 | |
| VOLKSWAGEN | 037 903 137 G | |
| MINI | 11 28 7 798 112 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33145 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33145 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.