
| Długość [mm] | 1710 |
| Szerokość [mm] | 21,36 |
| Ilość żeber | 6 |
| Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| nr EAN | 7316574869220 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1611422880, 1611424880, 1613844280, 5750LH, 5750P2, 5750RR, 5750WP, 5750XR, 5751E6, 5751F3, 5751F4, 9809996880
1611422880, 1611424880, 1613844280, 5750LG, 5750WP, 5750XR, 5751E6, 5751F3, 5751F4, 9809996880
9091602483, 9091602484, SU001A2684, SU001A2686, SU001A2687, SU001A7071
| ALFA ROMEO | 9651764880 | |
| CITROËN | 16 114 228 80 | |
| CITROËN | 16 114 248 80 | |
| CITROËN | 16 138 442 80 | |
| CITROËN | 5750.LH | |
| CITROËN | 5750.P2 | |
| CITROËN | 5750.RR | |
| CITROËN | 5750.WP | |
| CITROËN | 5750.XR | |
| CITROËN | 5751.E6 | |
| CITROËN | 5751.F3 | |
| CITROËN | 5751.F4 | |
| CITROËN | 98 099 968 80 | |
| FIAT | 1611422880 | |
| FIAT | 1611424880 | |
| FIAT | 9651764880 | |
| FIAT | 9654114480 | |
| FIAT | 9654127380 | |
| FIAT | 9658559480 | |
| LANCIA | 9651764880 | |
| PEUGEOT | 16 114 228 80 | |
| PEUGEOT | 16 114 248 80 | |
| PEUGEOT | 16 138 442 80 | |
| PEUGEOT | 5750.LG | |
| PEUGEOT | 5750.WP | |
| PEUGEOT | 5750.XR | |
| PEUGEOT | 5751.E6 | |
| PEUGEOT | 5751.F3 | |
| PEUGEOT | 5751.F4 | |
| PEUGEOT | 98 099 968 80 | |
| RENAULT | 77 00 722 704 | |
| TOYOTA | 90916-02483 | |
| TOYOTA | 90916-02484 | |
| TOYOTA | SU001-A2684 | |
| TOYOTA | SU001-A2686 | |
| TOYOTA | SU001-A2687 | |
| TOYOTA | SU001-A7071 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33161 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.