| Liczba zębów 1 | 141 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 1693 |
| Szerokość 1 [mm] | 25 |
| nr EAN | 3413521385421 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR
| CITROËN | 0816-K1 | |
| CITROËN | 0816-L0 | |
| CITROËN | 0829-F8 | |
| CITROËN | 0830-75 | |
| CITROËN | 1201-G1 | |
| CITROËN | 1201-K8 | |
| CITROËN | 1608745980 | |
| CITROËN | 1609417680 | |
| FIAT | 1609417680 | |
| FIAT | 9467618089 | |
| FIAT | 9467643789 | |
| FIAT | 9467644089 | |
| FORD | 1313842 | |
| FORD | 1351130 | |
| FORD | 1364681 | |
| FORD | 1690270 | |
| FORD | 1715839 | |
| FORD | 1725441 | |
| FORD | 1738632 | |
| FORD | 1787859 | |
| FORD | 1855729 | |
| FORD | 2008550 | |
| FORD | 3M5Q 8591 BB | |
| FORD | 3M5Q 8591 CA | |
| MAZDA | Y601-15-010A | |
| MAZDA | Y601-15-S20 | |
| MAZDA | Y650-12-730 | |
| MAZDA | Y650-12-730A | |
| MAZDA | Y655-12-205 | |
| MITSUBISHI | MN982503 | |
| MITSUBISHI | MN982552 | |
| MITSUBISHI | MN982556 | |
| OPEL | 3646435 | |
| OPEL | 3646454 | |
| PEUGEOT | 0816-K1 | |
| PEUGEOT | 0816-L0 | |
| PEUGEOT | 0829-F8 | |
| PEUGEOT | 0830-75 | |
| PEUGEOT | 1201-G1 | |
| PEUGEOT | 1201-K8 | |
| PEUGEOT | 1608745980 | |
| PEUGEOT | 1609417680 | |
| SUZUKI | 17400-69K00 | |
| TOYOTA | SU001-A0150 | |
| TOYOTA | SU001-A0536 | |
| TOYOTA | SU001-A0564 | |
| VAUXHALL | 3646435 | |
| VAUXHALL | 3646454 | |
| VOLVO | 30711527 | |
| VOLVO | 30751971 | |
| VOLVO | 31330198 | |
| VOLVO | 31330200 | |
| VOLVO | 31330201 | |
| VOLVO | 31339887 | |
| MINI | 11 51 7 805 992 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.590 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.