
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| parzyste numery artykułów | 111 021 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 020 TOPRAN
| AUDI | 1K0 199 231G | |
| AUDI | 1K0 199 231J | |
| AUDI | 1K0 199 231P | |
| SEAT | 1K0 199 231G | |
| SEAT | 1K0 199 231J | |
| SEAT | 1K0 199 231P | |
| SKODA | 1K0 199 231G | |
| SKODA | 1K0 199 231J | |
| SKODA | 1K0 199 231P | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 199 231G | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 199 231J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 199 231P |
Zastosowanie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 020 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.