Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco S-WAY AT190S36FP MY24 (2023-???) 360km » 207 146 topran
wybrany samochód: 
Iveco S-way At190s36fp My24 (2023-???) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 TOPRAN

207 146 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ TOPRAN
topran 207 146
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146
207 146
topran 207 146 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 topran
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 topran
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

207 146

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M 12 x 1,0
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 TOPRAN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 280mm) pasuje do: NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4852 000 QAM
OPEL      44 08 474
RENAULT      7701 473 333
VAUXHALL      91160037

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, t+ 207 146 TOPRAN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.