Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat LEON (1P1) 1.6 (2005.07-2012.12) 102km » 302 357 topran
wybrany samochód: 
Seat Leon (1p1) 1.6 (2005.07-2012.12) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 302 357 TOPRAN

302 357 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 302 357
Mocowanie amortyzatora 302 357
302 357
topran 302 357 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora 302 357 topran
Mocowanie amortyzatora 302 357 topran
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

302 357

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Ilość na oś2
Zamiana tylko w parach
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 302 357 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1 130 119
FORD      1 205 834
FORD      1 205 835
FORD      1 303 625
FORD      1S7118198A
FORD      1S7118198AE
FORD      1S7118198AF
FORD      1S7118198AG
FORD      1S7118198AH

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 302 357 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 302 357 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.