Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco TRAKKER II AD260T45W (2012-???) 451km » BWN133 trw
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii Ad260t45w (2012-???) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWN133 TRW

BWN133 Cylinderek hamulcowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWN133

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]28,6
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWN132
nr EAN3322937009350
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWN133 TRW

Cylinderek hamulcowy przód P pasuje do: LAND ROVER 88/109 MK III 2.3/2.3D 11.71-12.86
numery OEM:
ROVER      243744
SANTANA      243744
LAND ROVER      243744
LAND ROVER      GWC304
zamienniki:
A 12 492
brak
BREMBO
FHW4147
brak
FERODO
04-0263
brak
METELLI CIFAM
3842
brak
Car S.p.A (InterCar)
5010133
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWN133 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWN133 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWN133zobacz instrukcję montażu BWN133

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.