Średnica bębna hamulcowego | 200,0 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 53 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 67 |
Ilość otworów | 4 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 242 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 57 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Rozmiar gwintu 1 | 14,5 |
Rozmiar gwintu 2 | 10,3 |
nr EAN | 3322937074907 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4002 TRW
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
LANOS, MATIZ
568057, 568039, 568054, 90105445, 90168958, 91024352
568057, 90168958, 94608757, 96175281
BEDFORD | 5 68 057 | |
BEDFORD | 90105445 | |
BEDFORD | 90168958 | |
BEDFORD | 91024352 | |
OPEL | 5 68 057 | |
OPEL | 568 039 | |
OPEL | 568 054 | |
OPEL | 90105445 | |
OPEL | 90168958 | |
OPEL | 91024352 | |
VAUXHALL | 5 68 057 | |
VAUXHALL | 90105445 | |
VAUXHALL | 90168896 | |
VAUXHALL | 90168958 | |
VAUXHALL | 90168960 | |
VAUXHALL | 91024352 | |
CHEVROLET | 96175281 | |
DAEWOO | 5 68 057 | |
DAEWOO | 90168958 | |
DAEWOO | 94608757 | |
DAEWOO | 96175281 | |
PONTIAC | 5 68 057 | |
PONTIAC | 90168958 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4002 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4002 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.