Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1958 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1958 TRW

GCH1958 Cięgło, hamulec postojowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1958

dostawca:

TRW

Długość [mm] 1614
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
parzyste numery artykułów GCH1959
nr EAN 3322937254026

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1958 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1614mm, hamulce tarczowe) HONDA CIVIC V 1.6 10.91-11.95
numery OEM:
HONDA      47560-SR3-930
HONDA      47560-SR3-931
HONDA      47560-SR3-932
HONDA      47560-SR3-933
zamienniki:
1 987 477 740
brak
BOSCH
BC3022
brak
QUINTON
902624
brak
NK
8AS 355 663-641
brak
HELLA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1958 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1958 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.