Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1464 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 TRW

GDB1464 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1464
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464
GDB1464
trw GDB1464 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 trw
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23600

numer części:

GDB1464

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Długość [mm] 137,0
Wysokość [mm] 57,3
Grubość [mm] 19,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E1 90R - 01024/573
nr EAN 3322937287680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C4, C4 I, XSARA 1.3D-2.0D 02.98-

Klocki hamulcowe GDB1464 mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE klocków hamulcowych GDB1464 producenta TRW

CITROËN

1611140780, 1611140980, 425222, 425235, 425253, 425370, 425385, 425427, 425471, 425489, 425492

PEUGEOT

1611140780, 1611140980, 425222, 425250, 425339, 425385, 425418, 425427, 425471, 425489, 425492

FIAT

77362743

LANCIA

77362743

numery OEM:
CITROËN      16 111 407 80
CITROËN      16 111 409 80
CITROËN      4252 22
CITROËN      4252 35
CITROËN      4252 53
CITROËN      4253 70
CITROËN      4253 85
CITROËN      4254 27
CITROËN      4254 71
CITROËN      4254 89
CITROËN      4254 92
FIAT      77362743
LANCIA      77362743
PEUGEOT      16 111 407 80
PEUGEOT      16 111 409 80
PEUGEOT      4252 22
PEUGEOT      4252 50
PEUGEOT      4253 39
PEUGEOT      4253 85
PEUGEOT      4254 18
PEUGEOT      4254 27
PEUGEOT      4254 71
PEUGEOT      4254 89
PEUGEOT      4254 92
DONGFENG CITROEN      ZQ92190680
DONGFENG CITROEN      ZQ92376980
zamienniki:
597355
brak
VALEO
363702161231
brak
MAGNETI MARELLI
363702161408
brak
MAGNETI MARELLI
84100
brak
OPTIMAL
T5167
brak
PAGID
FSL1476
brak
FERODO
FQT1476
brak
FERODO
181429
brak
ICER
181673
brak
ICER
26529
brak
LEMFÖRDER
573030J
brak
JURID
222364
brak
NK
223740
brak
NK
1501222364
brak
SBS
1501223740
brak
SBS
37273 OE
brak
A.B.S.
37418 OE
brak
A.B.S.
573031J-AS
brak
JURID
601465
brak
VALEO

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1464 TRW:

Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Osiek nad Wisłą
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1464zobacz instrukcję montażu GDB1464

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.