Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR1035 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 TRW

JAR1035 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR1035

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR1035

dostawca:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Długość [mm] 239,5
nr EAN 3322937893591

skład zestawu:
JBE214 Zestaw osłon, układ kierowniczy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 239,5mm, z osłoną) pasuje do: CITROEN C5 II, JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 producenta TRW

FIAT

0001352267080, 0001352268080, 1341019080, 1345854080, 1359225080, 1359226080, 4000SF, 4000SG, 4000SP

PEUGEOT

1341019080, 1345854080, 1359225080, 1359226080, 4000SF, 4000SG, 4000SP

CITROËN

1341019080, 1345854080, 1359225080, 1359226080, 4000SF, 4000SG, 4000SP

numery OEM:
CITROËN      13 410 190 80
CITROËN      13 458 540 80
CITROËN      13 592 250 80
CITROËN      13 592 260 80
CITROËN      4000 SF
CITROËN      4000 SG
CITROËN      4000 SP
FIAT      0001352267080
FIAT      0001352268080
FIAT      1341019080
FIAT      1345854080
FIAT      1359225080
FIAT      1359226080
FIAT      4000SF
FIAT      4000SG
FIAT      4000SP
PEUGEOT      13 410 190 80
PEUGEOT      13 458 540 80
PEUGEOT      13 592 250 80
PEUGEOT      13 592 260 80
PEUGEOT      4000 SF
PEUGEOT      4000 SG
PEUGEOT      4000 SP

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR1035 TRW:

Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR1035zobacz instrukcję montażu JAR1035
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.