Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 33S16, 35S16, 35C16, 40C16, 42S16, 50C16 (2016.04-???) 156km » JPR114 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 33s16, 35s16, 35c16, 40c16, 42s16, 50c16 (2016.04-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR114 TRW

JPR114 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR114

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]80
Odstęp adaptera od pompy [mm]31
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388486
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR114 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO/MINIVAN, C25, C35, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, FIAT DUCATO, PEUGEOT 205 I, 205 II 1.0-2.5D 11.73-12.15
numery OEM:
CITROËN      4007 57
CITROËN      4007 90
CITROËN      4007 V1
CITROËN      4007 V7
FIAT      9151454080
PEUGEOT      4007 57
PEUGEOT      4007 90
PEUGEOT      4007 V7

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR114 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.