Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan PRIMASTAR Platforma / podwozie (X83) 2.0 (2002.07-2006.08) 120km » JRM101 trw
wybrany samochód: 
Nissan Primastar Platforma / Podwozie (x83) 2.0 (2002.07-2006.08) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM101 TRW

JRM101 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM101
Przekładnia kierownicza JRM101

    Ocena:
numer części:

JRM101

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Technika połączeńverzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej17
Długość przyłącza [mm]95
Długość całkowita [mm]1036
Rozstaw śrub mocujących [mm]312
Gwint zewn. 1 [mm]M12 x 1,5
Długość zewnętrzna [mm]163
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej14
Ograniczenia producentaTRW
Długość przegub osiowy [mm]163
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM12x1,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937900930
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM101 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: FIAT PUNTO; LANCIA Y, Y10 1.1-1.7D 09.93-09.03
numery OEM:
FIAT      7797607
FIAT      7797608
LANCIA      7797607
AUTOBIANCHI      7797607

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM101 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.