Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM102 trw

Przekładnia kierownicza JRM102 TRW

JRM102 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM102
Przekładnia kierownicza JRM102

    Ocena:
numer części:

JRM102

dostawca:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1105
Tryb pracy manualny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozstaw śrub mocujących [mm] 270
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 14,6
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 108
Długość przegub osiowy [mm] 204
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M12x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937900947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM102 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA 1.1-1.9D 07.87-10.01
numery OEM:
FIAT      46520940
FIAT      7599853
FIAT      7664433
FIAT      7664440
LANCIA      7664433

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM102 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.